Email-маркетинг у галузі сегментування

Помилки щодо email-маркетингу поступово забуваються, і більшість бізнесменів вже сприймають його, як ефективний інструмент для збільшення прибутку та продажу. І хоча розвиток цього напряму в нашій країні ще не настільки резонансний, як за кордоном, тенденція до збільшення його затребуваності однозначно простежується. Більш того, навіть серед одержувачів вже встояла думка про те, що розсилання – це не спам, оскільки для її відправлення потрібен дозвіл передплатників, які залишили свої дані для отримання корисної інформації від компанії. Email-маркетинг став дуже ефективним каналом комунікації для бізнес-спілкування.

На вітчизняному ринку з кожним днем ​​зростає рівень конкуренції серед сервісів для email-маркетингу. Найбільш затребуваними з них, однак, довгий час залишаються Smartresponder, Unisender, MailChimp. Надії подають інші перспективні проекти, серед яких компанія eSputnik.

Одним із найважливіших предметів конкурування був і залишається функціонал, що дозволяє проводити просунуту сегментацію.

Сегментація – це поділ бази на групи покупців, які схожі своїми характеристиками, в тому числі, реакцією на ті, чи інші дії маркетолога.

Молодий, але український проект, що подає великі надії eSputnik встиг проявити себе у вигідному світлі, зокрема, завдяки такій важливій гідності, як уважне ставлення до клієнта. Користувачі оцінили такі його переваги, як безкоштовне використання базового шаблону, можливість отримання спеціальних звітів про ефективність розсилок, зрозумілий та доброзичливий інтерфейс. eSputnik не поступається іншим сервісам і в плані доступних модулів інтеграції, має хороший ресурс для сегментації бази.

Сервіс пропонує використовувати додаткові поля контактів, що дозволить завантажувати більше даних. Чим більше у Вас відомостей про вашу аудиторію, тим простіше зробити розсилку клієнтоорієнтованої та ефективної.

Для ручного синхронізації контактної бази між системою eSputnik та внутрішнім CRM часто використовується такий інструмент, як імпорт контактів. Він дозволяє дуже швидко створювати списки з Excel та csy файлів.

Заощадити час та уникнути рутинної роботи ви зможете, налаштувавши тригерну розсилку, щоб eSputnik автоматично вітав ваших клієнтів з днем ​​народження і заздалегідь повідомляв про знижки та акції для іменинників.

Дуже зручно використовувати такі інструменти в роботі, як списки, умовні та складові групи контактів.

У своєму блозі компанія eSputnik рекомендує використовувати нові можливості сегментації одержувачів, в тому числі, RFM-аналіз, який ґрунтується на поведінкових факторах сегментів. Цей метод дає можливість оцінити загальний стан бази., виділяти більш менш активних клієнтів, а як наслідок – грамотно організовувати email-компанію.

RFM – це сегментація за трьома параметрами: давність здійснення останньої покупки (Нещодавність), сумарна частота покупок (Частота), обсяг покупок (Грошовий).

Ці показники слід розраховувати за той період, який точніше відображає необхідні дані. RFM – відмінний метод сегментації, який прогнозує реакцію клієнта та покращує взаємодії, підвищує прибуток. Він, використовуючи поведінку покупців, визначає, як потрібно працювати з кожною з груп клієнтів.

Сегментація за цим принципом дає можливість визначити тих, з ким справді варто працювати, поділяючи їх на сегменти: активний, сплячий, зростаючий. Для найактивніших груп клієнтів розробляються цільові рекламні пропозиції.

Сервіс email-маркетингу Smartresponder позиціонує себе як один із найкращих, має зручний інтерфейс з дуже детальною інструкцією щодо використання. Особливо це чудове рішення для новачків, які можуть починати використовувати його сервіс безкоштовно, хоч і з деякими обмеженнями. У плані сегментації сервіс пропонує справді неоціненний інструмент – опитування передплатників. Крім того, він постійно вдосконалюється у сфері роботи з групами.

Небагато сервісів практикують крім email, ще й sms розсилки, серед них – Unisender і вже проанадизований нами eSputnik. Перший, маючи представництво в Україні, пропонує досить привабливі тарифи та доступну інтеграцію з Google Analytics. Для сегментації бази сервіс використовує систему міток, а також особливий функціонал, що дозволяє зберігати результати фільтрації, поповнювати сегмент новими адресами автоматично, створювати складові та умовні групи.

Сервіс MailChimp володіє найдосконалішим інструментом відстеження ефективності розсилок, прогресивною інтеграційною системою та демонструє низку інших переваг. Користувачам доступна сегментація за базовими ознаками (Стать, вік, місце проживання тощо.), за близькістю клієнта до здійснення покупки тощо. Тут є свої "фішки", однак, відсутність адаптації до російськомовної аудиторії іноді істотно ускладнює роботу.


Купить хостинг WordPress
Репетитор по wordpress
Послуги репетитора онлайн. Список курсів, які я веду
  • Базовий курс з веб-дизайну;
  • Верстка сайтів;
  • Загальний курс CMS WordPress та продовження курсу з розробки шаблонів;
  • Розробка сайтів на PHP.
Докладніше читайте на сторінці репетитор по WordPress
*/

Ніколаєнко Максим

Директор веб-студии ProGrafika. Займаюсь розробкою, дизайном та просуванням веб-сайтів. Завжди радий новим читачам блогу та добрим клієнтам.


Вам також може сподобатися...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Шаблони для WordPress
Найкращий хостинг в Україні
Стабільний хостинг для Drupal