Переговори із замовником. Як поводитися на переговорах

Будьте комунікабельними, вміти спілкуватися - це майже половина успіху для замовлення. Найчастіше доводиться розвиватися імпровізацією.

Часто, навіть якщо клієнту з вашого міста все одно простіше спілкуватися поштою., тому непотрібно готуватися до переговорів і легше реагувати повільно,. Іноді корисно зібрати інформацію про замовника, Хто, що він робить і з ким співпрацює. Ви можете просто шукати в пошукових системах повне ім'я або поштову адресу. Спробуйте зрозуміти, яку проблему хоче вирішити замовник, яка його кінцева мета. Наприклад, замовляючи розсилку, клієнт хоче не отримувати розсилку, і збільшення відвідуваності сайту, а також у розвитку сайту, клієнт хоче збільшити дохід з найменшими витратами. Складіть анкету для клієнта, в якій скласти список питань.

Анкетний список питань:

  1. Повна назва компанії
  2. Заснована
  3. Слоган
  4. Місія компанії
  5. Спеціалізація (максимально докладно)
  6. Сильні сторони переваг компанії
  7. Конкурентів (бажано вказати сайти)
  8. Орієнтація тексту (Нова інформація, знайомство з компаніями, товарами, Послуги)
  9. Технічна інформація (Технічні характеристики продукції, Функції, Відмінні риси товарів, Послуги)
  10. Реклама товарів і послуг (які потрібні і якщо є, покажіть, що у вас є).
  11. Обсяг тексту ДЛЯ стандартної сторінки STATTAY 1800 символи з пробілами.
  12. Логотип компанії.

Якщо клієнт не охоче хоче заповнює анкету, заповніть її самостійно невербальним повідомленням про поставлене завдання.

Після складання анкети ще раз поговоріть з клієнтом про чітку постановку завдання. Навіть в кінці пам'ятайте про фінанси. “Так, я мало не забув про гроші“. Після цього ви називаєте свою вартість або якщо згодні, то її кінцеву вартість можна визначити після чіткої постановки завдання..

Що слід і не слід робити при веденні переговорів. Як поводитися на переговорах?

Найперше, як вести переговори, якщо ви не бачите обличчя, і від цього залежить, стане вона постійною чи ні. Існує такий вид спілкування, як смайлики. Але не кладіть їх., до тих пір, поки клієнт сам не почне їх ставити, оскільки ви ніколи не знаєте, в якому настрої перебуває ваш клієнт. Якщо у нього поганий настрій, тоді смайлики можуть тільки дратувати. Починати розмову краще з нейтральних привітань ПРИВІТ або доброго дня. Звернення до замовника на вас і краще з великої літери, хоча і не є суттєвим. Краще, коли клієнт сам пропонує переключитися на вас набагато зручніше і це значить непогано, Він хоче зблизитися і почати говорити на рівних.. Але не варто бути дуже жорстоким з клієнтом, оскільки це може вплинути на оплату, Як розмовляти з друзями гроші брати незручно.

Якщо ви не готові працювати з клієнтом, не соромтеся давати йому посилання на портфоліо і писати такі слова "подивіться на мій загальний рівень роботи, і я буду шукати для вас конкретні твори в архіві".

Підіб'ємо підсумки того, як вести переговори:

  • Переговори з грошима не починаються
  • Не думайте довго над відповідями, а дайте правильні. Краще підготуйтеся заздалегідь.
  • Ви не можете давати нечіткі відповіді. Ціни повинні бути чітко сформульовані.
  • Якщо ми володіємо темою, тоді можна зробити знижку.
  • Якщо на проект для великої компанії ціни трохи зростають. У зв'язку з тим, що представляти проект повинен не кінцевий замовник.. Багато різних керівників стверджують.
  • Деякі клієнти звикли платити багато, а низька ціна викликає підозру. Тому підвищуйте ціну такого замовника в 1,5-2 рази. Але не для малого чи середнього бізнесу.
  • Не перебивайте клієнта. Як на побаченні. Менше говоріть більше слухайте. Нехай проговорить, поки не закінчиться. Тоді почніть говорити про, Чого ти не розумієш.
  • Не давайте клієнту поради, поки він вам не довіриться, навіть якщо ви маєте рацію (наприклад, клієнт хоче створити інтернет-магазин, хоча, можливо, йому краще зайнятися просуванням). Якщо замовник новий, ви для нього не авторитет і він просто вважатиме це неповажним.. Ніхто не прислухається до порад незнайомих людей, і ви для нього поки що саме це.. Почніть розмову з того, наскільки важлива ваша робота. (наприклад, оптимізація сайту). Коли клієнт прислухається, він, швидше за все, задасть питання про вартість і знижки про інші способи просування.. Потім плавно переходимо до того, що це для нього може виявитися важливіше тієї роботи, яку він сам запланував., до цього інтернет-магазину.
  • Якщо ви знайдете постійного клієнта, він, швидше за все, буде з вами довгий час.. Наші люди звикли довіряти деяким брендам, продуктам, людям, Тому фрілансер, швидше за все, буде одним.
  • Будь-які переговори повинні закінчуватися чітким результатом. (працювати далі чи ні). Якщо клієнт закінчить фразу, я зв'яжуся пізніше або подумаю про це. Найчастіше це означає, що проект перейде на інший. Якщо клієнт каже, я думаю, що можу витягнути його на розмову фразою, А про що саме потрібно подумати?, давайте обговоримо це питання, сподіваюся, ми прийдемо до вигідного рішення. При ухиленні поцікавтеся, коли буде зручно з ним зв'язатися.
  • Якщо все погоджено, перевірте, чи правильно зрозумів замовник, скільки йому доведеться заплатити. Якщо ви зможете зрозуміти неправильне, покупець неправильно зрозуміє (ціна за 1000 Символів з пробілами).
  • Збережіть текст переговорів з клієнтом. Особисто записуйте переговори на папері.

У мене вже є стаття про анкети “Бриф і анкета“. У статті описані види анкет і правила складання. Читайте на дозвіллі, думаю, вам це стане в нагоді.

Крім того, у мене є приклади анкет, які можна завантажити зі статті або за посиланнями нижче.

Приклад анкети клієнта для розробки сайту

Приклад анкети клієнта для розробки фірмового стилю

Якщо є цікаве завдання для складання брифу, відправте, Домовимося про ціну. Також замовляйте сайти в нашій дизайн-студії, бриф для розробки сайту У вас вже є.

Теми курсу фрілансу

 

Для клієнтів

 

Найкраща біржа фрілансу

Переговоры с заказчиком. Как вести себя на переговорах


Шаблони для WordPress
Найкращий хостинг в Україні
Стабільний хостинг для Drupal