Задавайте вопросы по курсам WordPress

Замовити семантичне ядро для сайту (СЯ)

Пишіть:
  • Skype: maxix2009
  • Mail: info@wp-admin.com.ua

Ви можете замовити послугу зі збору семантичного ядра у мене! Для тих хто не до кінця розуміє що таке семантичне ядро розкажу докладніше. Основа будь-якого семантичного ядра, це запити користувачів в інтернеті, на які ми повинні дати відповідь, допомогти їм знайти саме Вашу послугу або Ваш товар.

Популярність вашого проекту безпосередньо залежатиме від того, наскільки повно ви зможете описати семантичне ядро слів, а також наскільки точно ви розумієте і ставите цілі вашого бізнесу. Про це й поговоримо далі.

Навіщо складати семантичне ядро ключових слів для сайту та які бувають семантичні ядра

В інтернеті є два основних типи сайтів, яким потрібно зібрати семантичне ядро:

  • Інформаційні сайти (для них збирають насамперед інформаційні запити)
  • Комерційні сайти (зазвичай збирають комерційні та інформаційні запити)

Якщо вам потрібно зібрати семантичне ядро для інформаційного сайту

Інформаційними сайтами називають блоги, портали та новинні сайти та всі ті, де люди отримують інформацію. Зазвичай такі сайти заробляють на рекламі та мають дуже велику аудиторію.

Для інформаційних сайтів необхідно в роботі відштовхуватися від низькоконкурентних некомерційних запитів. Такі запити приведуть більше людей на ваш сайт, при написанні менших статей і в результаті ви витратите менше грошей на просування. Також інформаційні запити можна описувати групами.

Якщо вам потрібно зібрати семантичне ядро для комерційного сайту

Комерційні сайти це ті, що продають послугу або товар. При зборі семантичного ядра для комерційного сайту, інтернет магазину або вітрини, необхідно збирати обидва типи запитів. Використовувати в першу чергу краще комерційні, тому що при попаданні в ТОП саме вони будуть давати основну масу продажів. Тексти з некомерційними запитами збиратимуть додаткову аудиторію.

Просування інтернет магазинів зазвичай довше і дорожче, а відвідуваність нижче. Але в просуванні комерційних тематик, наприклад інтернет-магазину, витрати почнуть окупатися набагато швидше, вже після перших 6 місяців роботи, а перші продажі можуть піти вже через 2-3 місяці просування. Якщо говорити про інформаційні сайти, то вони можуть піти роки на те, щоб зібрати достатню кількість статей. Термін окупності проходить у всіх по-різному.

Що враховувати під час збирання семантичного ядра

При збиранні семантичного ядра необхідно враховувати особливості тематики і розуміти свою цільову аудиторію. Завжди потрібно тверезо оцінювати перспективи продажу та їх кількість.

Наведу приклад оцінки.

Допустимо у вас магазин дитячого одягу і ваша цільова аудиторія дуже широка, тому що дитячий одяг можуть шукати мами, бабусі та навіть іноді тато. Така велика аудиторія може привести багато продажів, але середній чек від таких продажів буде не дуже високим.

А тепер уявимо, що ви продаєте шиншилові шубки, вартість яких може досягати 20 000 євро і з одного продажу буде допустимо більше 50% прибутку. Уявили як круто? А тепер давайте подумаємо тверезо і для оцінки кількості продажів просто подумайте в рамках свого міста, оцініть скільки людей могли б віддати такі гроші за один виріб у вашому місті, а скільки людей не з мегаполісів. Це не просто дорогий виріб, за ним необхідно стежити, а незабаром цей виріб може зіпсуватися.

У дорогому сегменті оцінити скільки буде продажів досить складно, але й окупність таких виробів буде високою. Ще хотів би помітити що люди які можуть витратити на шубку таку значну суму в інтернеті сидять не часто, більше буде роззяв які мріють про такий дорогий виріб. Контекстна реклама для продажу шуб, швидше за все, буде просто викинутими грошима на вітер.

І в тематиках з широкою аудиторією, і в тих де невелика аудиторія гарний фахівець який зможе:

  • зібрати якомога повніше семантичне ядро,
  • оцінити перспективні запити,
  • кластеризувати семантичне ядро (розділити його на групи),
  • дати вам список запитів, що підходять для написання текстів,
  • дати рекомендації щодо структури та написання текстів для різних типів сторінок сайту,
  • запропонувати написання текстів під наглядом.

Ціна складання семантичного ядра

Ціна складання семантичного ядра повністю залежатиме від розміру сайту, асортименту та складності тематики.

Для того, щоб визначити вартість складання необхідно:

  1. дать адрес сайта для которого будет собрано семантическое ядро,
  2. если сайта нет, то необходимо составить структуру сайта и перечень услуг по которым будет продвигаться сайт.

Семантичне ядро сайту за ключовими словами зазвичай пропонують двох видів

  1. Ядро де відібрано всі запити та відсіяно не ефективні. Але при цьому конкуренція розраховується вже на етапі написання текстів. Такий вид семантичного ядра розбивається на групи (проводиться кластеризація та чищення). Ціна такого ядра зазвичай близько 50 – 70 $ іноді може бути вище 200 $ все залежить від розміру ядра і часу витраченого на його збір.
  2. Семантичне ядро ​​для сайту, де відібрані тільки ті запити, за якими можна швидко увійти в ТОП пошукових систем. Зазвичай це низькочастотні запити або високочастотні із входженням слів від 4. Ціна складання такого семантичного ядра 50 доларів + вартість перевірки конкуренції, яка безпосередньо залежить від кількості запитів.

Чому важливо збирати та використовувати семантичне ядро (СЯ)

Коли сайт тільки починає працювати, то багато хто не розуміє навіщо збирати семантичне ядро, адже сайт і так рухається потроху? Тут треба розуміти, що для просування сайту потрібна система. Якщо текстів на сайті буде більше 100, то ви просто заплутаєтеся в запитах які вже використовувалися і тих які необхідно написати.

Дуже важливо також розуміти, що не всі фрази, які ми часто використовуємо в побуті, користувачі часто використовують в інтернет. У побуті може бути запит “дитячий розважальний центр”, а просувати цю організацію необхідно було в першу чергу на запит “де святкувати день народження дитини в Києві”. Ви запитаєте, чому так? Все просто друге питання показує на чому зосереджений клієнт і ми можемо на нього дати конкретну відповідь із зазначенням місця, де знаходиться розважальний центр. Відповідь буде схожа на таке “Ви питаєте де святкувати день народження дитини? Відсвяткуйте день народження у нас у розважальному центрі, у місті Київ”. Не треба людині пропонувати всі послуги, краще опишіть кожну послугу з правильними запитами і пошукач сам виведе відвідувача з пошуку на потрібну сторінку.

Семантичне ядро на основі конкурентів

Один з нових видів збору семантичного ядра буде збір запитів на основі сайтів конкурентів. Ви даєте список конкурентів, а ми дивимося на які запити вони в топі і відбираємо найкращі запити.

Наразі ця послуга у мене йде в комплекті зі збором СЯ як бонус, тим самим ми можемо розширити семантичне ядро. Ви також можете окремо замовити збір на основі конкурентів.

Якщо вам потрібен спеціаліст зі збору СЯ, то вам залишилося тільки зв’язатися зі мною, і я відповім на всі ваші запитання.

Пишіть:
  • Skype: maxix2009
  • Mail: info@wp-admin.com.ua

Купить хостинг WordPress
/* Репетитор по wordpress
Услуги репетитора онлайн. Список курсов которые я веду
  • Базовый курс по веб-дизайну;
  • Верстка сайтов;
  • Общий курс по CMS WordPress и продолжение курса по разработке шаблонов;
  • Разработка сайтов на PHP.
Подробнее читайте на странице репетитор по WordPress
*/

 

Николаенко Максим

Директор веб-студии ProGrafika. Занимаюсь разработкой, дизайном и продвижением веб-сайтов. Всегда рад новым читателям блога и хорошим клиентам.


You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Шаблоны для WordPress
Самый лучший хостинг в Украине
Стабильный хостинг для Drupal