Замовити налаштування контекстної реклами в Інтернеті

Пишіть:
  • Skype: maxix2009
  • Мій профіль на UpWork
  • Mail: info@wp-admin.com.ua

У яких випадках потрібна контекстна реклама?

  1. Якщо сайту в пошуку ще немає, а ви хочете подивитись, як підуть продажі, яка буде конверсія, як поводитимуться відвідувачі сайту.
  2. Якщо сайт добре індексується та є запити, які складно вивести в ТОП, але дуже хочеться за ними бути на перших місцях. Тут треба розуміти, що багато високочастотних запитів будуть не дешевими, про це поговоримо нижче.
  3. Дослідження нового ринку. Іноді клієнти запитують, як дізнатися чи буде послуга популярна на зарубіжних ринках і чи потрібно вкладати великі кошти у SEO. Таку послугу потрібно зробити швидко і для цього налаштування контекстної реклами підійде найкраще. Клієнтам потрібно підготуватися до додаткових витрат на такий тест, але це може бути дешевше, чим просувати непрацюючу нішу.

В основному з цих трьох причин клієнти звертаються до фахівця.

З мого досвіду, найкраще працюють у контекстній та медійній рекламі термінові послуги та товари, які купують під різні події, такі як новий рік, день Валентина, хрестини, день народження… У сфері послуг добре працюють послуги ветеринару, медичні послуги, окремі юридичні послуги… Я думаю, ви зрозуміли, про що я говорю.

Налаштування контекстної реклами в Google та Yandex

Є відмінності в налаштуванні Яндекс та Google реклами, для початківців простіше налаштовувати Яндекс, але з мого досвіду налаштування Google проходить тонше і націлено. Загалом у кожній ніші потрібно провести невелике дослідження щодо ціни за клік та регіону., в якому рекламуватимемося. Якщо Google формує ціну від якості сторінки та оголошень, то Яндекс меншою мірою дивиться на це. Так, з мого досвіду в Яндексі якість на ціну теж впливає, хоч на офіційному сайті Яндекс і є ось така цікава виноска, але дуже вже вона розмита.

Заказать настройку контекстной рекламы в Интернете

Якщо вам цікаво почитати офіційне джерело, що клацаємо за посиланням.

Ще хотів би звернути увагу на те, що Яндекс має поняття показника якості облікового запису. Причому сам Яндекс може давати корисні поради як цей показник якості збільшити і багато порад дійсно дуже корисні.. Також у Яндекса є показник продуктивності оголошення, чим він вищий, тим більше ваше оголошення відповідає ключовій фразі в рекламі.

Як формується ціна контекстної реклами в Яндекс та Google

Основним критерієм для формування ціни є конкуренція за окремими ключовими словами, чим більше конкурентів за рекламованим запитом, тим запит буде дорожчим. І тут уже налаштування реклами зазвичай відштовхується від бюджету, оскільки дорожчі запити будуть наводити більше людей, але й вартість таких запитів буде в кілька разів дорожчою, а іноді й у кілька десятків.

Одним із ключових факторів, що впливають на ціну кліка, є розташування оголошення.

Рекламні місця Yandex Direct

Позиції оголошень вгорі видачі, внизу та праворуч Yandex.

Замовити налаштування контекстної реклами в Інтернеті

Не вдаватимуся в тонкощі, але чим вище та краще ваша позиція, тим більше людей зможуть перейти на ваш сайт і тим дорожчою буде ціна переходу. Але іноді достатньо працювати на нижчих позиціях і отримувати ту саму кількість переходів.

Початківці рекламодавці роблять помилку і просять розмістити рекламу тільки вгорі, що призводить до зливання бюджету протягом короткого часу, а продажів може так і не бути. До всього треба підходити з розумом, якщо ви самі не вмієте налаштовувати рекламу, то краще цей момент передати фахівцю.

Якийсь час тому у мене прийшов клієнт, який попросив подивитися його рекламну компанію. Його бюджет зливався за 3 дня, при цьому він отримував 3-4 дзвінка. Після оптимізації кампанії і без зайвих витрат її вдалося налаштувати не так 3 – 4 дня, а на весь місяць. Після налаштування дзвінків залишилось 3 – 4 в день, але протягом місяця.

Такі компанії трапляються не так часто, але іноді дивуєшся ліні багатьох псевдо-фахівців. Буває і так що неправильно налагоджена реклама взагалі не наводить дзвінків чи продажів, все потрібно дивитися індивідуально.

Рекламні місця в Google AdWords

Розташування схоже на Яндекс Директ, я просто покажу вам приклад нижче.

adwords google рекламні місця

Раджу вам просто спробувати набрати будь-які запити та подивитися як поводитимуться рекламні блоки.

Важливо розуміти, що не одна компанія не може вам гарантувати продаж, але якісне налаштування контекстної реклами може забезпечити хороші позиції з мінімальною ціною переходу.

Ціна контекстної реклами в регіонах та у столиці

Насправді все дуже просто, як я писав раніше, ніж більше конкуренції на одне рекламне місце, тим реклама буде дорожчою. У малих містах конкуренція нижча, якщо ваш бізнес може працювати не лише у вашому місті, то швидше за все вам буде дешевше налаштовувати рекламу по окремих регіонах. Налаштування такої реклами буде дорожчим, але ціна кліка при правильному налаштуванні та подальшому використанні буде на порядок дешевша.

У цій статті я описав окремі поняття та деякі помилки які зазвичай роблять початківці з контекстної реклами, якщо вам сподобалася стаття та ви хочете замовити налаштування контекстної реклами в інтернеті, то нижче для вас я залишаю свої контакти.

 

Пишіть:
  • Skype: maxix2009
  • Мій профіль на UpWork
  • Mail: info@wp-admin.com.ua

Ніколаєнко Максим

Директор веб-студии ProGrafika. Займаюсь розробкою, дизайном та просуванням веб-сайтів. Завжди радий новим читачам блогу та добрим клієнтам.


Вам також може сподобатися...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Шаблони для WordPress
Найкращий хостинг в Україні
Стабільний хостинг для Drupal