Задавайте вопросы по курсам WordPress

Замовити налаштування контекстної реклами в Інтернеті

Нишіть:
  • Skype: maxix2009
  • Mail: info@wp-admin.com.ua

У яких випадках потрібна контекстна реклама?

  1. Якщо сайту в пошуку ще немає, а ви хочете подивитися, як підуть продажі, яка буде конверсія, як поводитимуться відвідувачі сайту.
  2. Якщо сайт добре індексується і є запити, які складно вивести в ТОП, але дуже хочеться за ними бути на перших місцях. Тут треба розуміти, що багато високочастотних запитів будуть не дешевими, про це поговоримо нижче.
  3. Вивчення нового ринку. Іноді клієнти запитують, як дізнатися, чи буде послуга популярна на закордонних ринках і чи потрібно вкладати великі кошти в SEO. Таку послугу потрібно зробити швидко і для цього налаштування контекстної реклами підійде найкраще. Клієнтам потрібно підготуватися до додаткових витрат на такий тест, але це може бути дешевшим, ніж просувати непрацюючу нішу.

Здебільшого з цих трьох причин клієнти звертаються до фахівця.

З мого досвіду, найкраще працюють у контекстній та медійній рекламі термінові послуги та товари, які купують під різні події, такі як новий рік, день Валентина, хрестини, день народження… У сфері послуг добре працюють послуги ветеринара, медичні послуги, окремі юридичні послуги… Я думаю, ви зрозуміли, про що я говорю.

Налаштування контекстної реклами в Google и Bing

Є відмінності в налаштуванні Bing та Google реклами, для початківців простіше налаштовувати Bing, але з мого досвіду налаштування Google проходить більш тонко та націлено. Загалом у кожній ніші потрібно провести невелике дослідження щодо ціни за клік та регіону, в якому рекламуватимемося. Якщо Google формує ціну від показника якості сторінки та оголошень, то Bing меншою мірою дивиться на це. Та з мого досвіду в Bing якість на ціну теж впливає, хоч на офіційному сайті Bing і є така цікава виноска, але дуже вже вона розмита.

Як формується ціна контекстної реклами в Google

Основним критерієм для формування ціни є конкуренція за окремими ключовими словами, чим більше конкурентів за рекламованим запитом, тим запит буде дорожчим. І тут уже налаштування реклами зазвичай відштовхується від бюджету, так як більш дорогі запити будуть приводити більше людей, але й вартість таких запитів буде в кілька разів дорожче, а іноді і в кілька десятків.

Одним з ключових факторів, що впливають на ціну кліка є розташування оголошення.

Рекламні місця в Google AdWords

adwords google рекламные места

Раджу вам просто спробувати набрати будь-які запити і подивитися як поводитимуться рекламні блоки.

Важливо розуміти, що не одна компанія не може вам гарантувати продаж, але якісне налаштування контекстної реклами може забезпечити хороші позиції з мінімальною ціною переходу.

Ціна контекстної реклами в регіонах та у столиці

Насправді все дуже просто, як я писав раніше, чим більше конкуренції на одне рекламне місце, тим реклама буде дорожчою. У малих містах конкуренція нижча, якщо ваш бізнес може працювати не тільки у вашому місті, то швидше за все вам буде дешевше налаштовувати рекламу по окремих регіонах. Налаштування такої реклами буде дорожчим, але ціна кліка при правильному налаштуванні та подальшому використанні буде на порядок дешевша.

У цій статті я описав окремі поняття і деякі помилки, які зазвичай роблять початківці фахівці з контекстної реклами, якщо вам сподобалася стаття і ви хочете замовити налаштування контекстної реклами в інтернеті, то нижче для вас я залишаю свої контакти.

 

Пишіть:
  • Skype: maxix2009
  • Mail: info@wp-admin.com.ua

Николаенко Максим

Директор веб-студии ProGrafika. Занимаюсь разработкой, дизайном и продвижением веб-сайтов. Всегда рад новым читателям блога и хорошим клиентам.


You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Шаблоны для WordPress
Самый лучший хостинг в Украине
Стабильный хостинг для Drupal