Внутрішня оптимізація сайту

Пишіть:
  • Skype: maxix2009
  • Mail: info@wp-admin.com.ua
  • Моя тема на UpWork

Всім привіт, поговоримо про Внутрішню оптимізацію сайту та у яких випадках вона потрібна. За своєю суттю внутрішня оптимізація сайту найчастіше потрібна, коли зроблено SEO аудит сайту та всі технічні моменти виправлені.

В ідеалі робити внутрішню оптимізацію сайту найкраще маючи семантичне ядро ключових слів, але це не обов’язково і оптимізувати сайт можна під час підбору ключових слів, зібраних на базі вже наявних у Google Search Console або на базі конкурентів.

Основне завдання внутрішньої оптимізації сайту

Основним завданням внутрішньої оптимізації сайту є впровадження правильних ключових слів у потрібні та важливі місця на сайті. Важливо правильно вбудувати слова як для пошукових систем, так і для користувачів. Внутрішня оптимізація допомагає розширити кількість ключових слів на сторінці, за якими користувачі можуть шукати цю сторінку, допомагає додавати слова близькі за тематикою. Слова, близькі за тематикою, ми отримуємо на основі конкурентів у ТОП 10 позицій Google.

Для пошуку та впровадження ключових слів ми використовуємо професійний софт та сервіси, такі як SEO PowerSuite, Ahrefs, Семруш, Планувальник ключових слів Google.

Зробити внутрішню оптимізацію сайту самостійно

SEO спеціаліст, роблячи внутрішню оптимізацію сайту, може спиратися на свій досвід запровадження ключових слів та статистичні дані зібрані за попередній період сайту. Важливо не тільки оптимізувати ключові слова, а й відслідковувати їх позиції, розуміючи, що змінилося і що може змінитись у майбутньому. Важливо робити внутрішню оптимізацію один раз і при цьому переходити до комплексного SEO, де щомісяця проводиться аналіз і на його основі приймаються рішення, робляться звіти і планування.

Ви також можете спробувати робити внутрішню оптимізацію самостійно, якщо у вас є базові знання HTML та розуміння, як працює ваш сайт у панелі адміністратора. Я перерахую важливі місця, на які передусім дивляться пошукові системи.

Важливі місця для пошукових систем

  1. Title та Description сайту. Іноді при правильній оптимізації на сторінках старого сайту можна досягти до 20% зростання тільки оптимізувавши ці 2 параметри.
  2. H1 – H6 заголовки. Одні з найважливіших місць для впровадження ключових слів, це елементи, які користувач бачить на сторінці в першу чергу. Пошукові системи дуже люблять, коли у ваших заголовках знаходяться правильні слова, за якими можна зрозуміти, про що йтиметься далі на сторінці, а самі сторінки правильно структуровані.
  3. ATL підпису зображень. Користувачі їх не бачать, але завдяки їм пошукові системи розуміють, що намальовано на картинці і можуть здійснювати пошук по картинках у спеціальному розділі. Також текст ALT або альтернативний текст необхідний для програм, призначених для читання, якими користуються сліпі. Такі підписи дуже цінуються особливо на сайтах, присвячених медичній тематиці.
  4. Текст виділений жирним. Жирний текст це таке, що дивляться люди після перегляду зображень у статті, але тут треба обмовитися, що в нього повинен бути поміщений дійсно потрібний текст. При використанні більшої кількості тексту в жирному, можна досягти не підвищення, а зниження сайту. За переоптимізацію пошукові системи можуть знижувати сайт. Рекомендую використовувати у не більшому тексті близько 5000 символів жирний текст не більше 3 разів.
  5. Текст з нахилом та цитати. Допомагають виділити важливі області в тексті для користувача і на них буде увага пошукових систем. Допомагає зробити текст зручнішим, а значить, користувачі будуть довше перебувати на статті і це буде гарним сигналом для пошукових систем, що ваш текст корисний.
  6. Перелінковка в тексті. Я додав перелінковку сюди, але зазвичай її також вносять у комплексне ведення проекту, тому що контент постійно додається і треба правильно ставити посилання на важливі статті всередині контенту.

Якщо вам потрібна внутрішня оптимізація сторінок, ви можете замовити її у мене.

Пишіть:
  • Skype: maxix2009
  • Mail: info@wp-admin.com.ua
  • Моя тема на UpWork

Ніколаєнко Максим

Директор веб-студии ProGrafika. Займаюсь розробкою, дизайном та просуванням веб-сайтів. Завжди радий новим читачам блогу та добрим клієнтам.


Вам також може сподобатися...

Шаблони для WordPress
Найкращий хостинг в Україні
Стабільний хостинг для Drupal