KEI: індекс ефективності ключового слова
Індекс ефективності ключового слова (KEI індекс ефективності ключових слів) – оцінка ключового слова, виражена у цифровому значенні, дає уявлення про його ефективність, з погляду пошукового просування.
Одним із ключових питань SEO оптимізації є питання оцінки конкурентів. Завжди вважав, що ефективність ключового слова залежить від того, наскільки часто його набирають і скільки сторінок користувачі знаходять за цим запитом. Вперше індекс ключових слів запропонувала використати Саманта Рой вона ж є його автором. Класична формула обчислення KEI = P^2 / C де P (popularity) — кількість запитів цього ключового слова (в місяць), C (competitors) - Кількість конкурентів у видачі ПС. звісно, дана формула не ідеальна і має обмежену сферу застосування. (зокрема, показує надто високі результати для ВЧ кейвордів), і крім неї існують інші. Однак суть завжди одна: KEI прямо пропорційний числу запитів, і назад пропорційний конкуренції у видачі.
Думаю після використання KEI, трафік у вас виростить дуже добре. Відзначимо ще одну особливість використання ключових запитів. Якщо будете використовувати по 1-2 запиту розоріться на час написання статей. Найкраще використовувати 4 -20 ключових запитів в одній статті з прямими та не прямими входженнями (непрямі це ті, які схилялися в процесі використання “словоформи”, всі запити схиляти не обов'язково лише основні). Стаття має виходити 5000-12000 символів. У заголовку напишіть 20 ключових слів.
Також не перевищуйте відсоток нудоти ключових слів на сторінці 5,5%-6%.
Декілька слів про KEI.
Я б використав KEI спільно перевіряючи індекс цитування (ТІЦ) і Google PR, оскільки ці критерії (пузомірки) дуже сильно впливають на місце у видачі за певним запитом.
Удачі у просуванні по формулі індексу ефективності ключових слів сподіваюся вона вам стане в нагоді. У майбутньому думаю робити свій сервіс з оцінки сайтів, так що не губіться підписуйтесь на стрічки і додавайте сайт до закладок. Думаю про нове протрублю відразу як випущу і там буде далеко не тільки KIE але й інші розрахунки та формули.
Якщо у кого є свої формули обчислення конкурентів, пишіть з радістю прийму на озброєння.
Посилання по темі Формула KEI: індекс ефективності ключового слова:
- KIE 1
- KIE 2
/*
Докладніше читайте на сторінці репетитор по WordPress