
Як використовувати Google Search Console для SEO: Урок 4 Як працювати з посиланнями в Google Search Console?
Останній урок і найпростіший, але дуже важливий. Всі ми знаємо що якщо на сайті немає зворотних посилань з інших ресурсів, то в Google йому дорога майже завжди закрита, а значить, нам потрібно розуміти, які посилання Google любить і які посилання, проставлені на наш сайт якісні. Найпростіший спосіб зрозуміти, що посилання в Google ранжується і приносить користь сайту це подивитися в Google Search Console в розділ “Посилання”.
Розберемо кожен блок розділу Посилання в Google Search Console
У розділі на даний момент є 4 блоки посилань: “Зовнішні посилання”, “Внутрішні посилання”, “Сайти, які найчастіше посилаються”. “Найпоширеніші тексти посилань”.
Зовнішні посилання
Зовнішні посилання в Google Search Console – це посилання, які ставлять люди на інших сайтах на ваші сторінки. У цьому списку ви побачите ваші сторінки за кількістю вхідних зовнішніх посилань з інших сайтів. Якщо перейти за посиланням нижче “Додатково> ви побачите таблицю з кількістю посилань, доменів які посилаються на вас і можна зробити експорт, наприклад в Excel для подальшої роботи з посиланнями. Це може допомогти, якщо на вас залишили посилання в коментарі і ви хочете на цей коментар або топік на форумі зробити відповідь.
Внутрішні посилання
Тут усе просто. Внутрішні посилання в Google Search Console – це посилання, які ви ставите на своєму сайті на інші статті сайту. Тут ви можете переглянути повний перелік посилань і зрозуміти на яких статтях погана перелінковка. Загалом цього достатньо, щоб скласти план як перелінкувати сторінки та отримувати додаткову вагу на них за рахунок нових згадок усередині вашого сайту. З перелінкування треба розбиратися окремо, а зараз розглянемо наступні параметри.
Сайти, що посилаються найчастіше
Сайти, що посилаються найчастіше в Google Search Console, це перелік доменів сайтів, з яких на вас посилаються найчастіше. І якщо ви не знаходите в цьому розділі сайти з яких ви ставили посилання, Google ці посилання просто не буде враховувати. Це може бути з 2 причин, google не проіндексував ваше посилання так як поки не знайшов її або це посилання для Google є не якісним і він не хоче його брати до уваги. Цей список може змінюватися з новими апдейтами google.
Найпоширеніші тексти посилань
Найпоширеніші тексти посилань, часто їх називають просто анкори посилань . Це текст, який бачить користувач натискаю на посилання на зовнішньому сайті. Їх Google враховує при ранжируванні результатів пошукової видачі і важливо, щоб тексти в посиланнях відповідали контенту, на який вони посилаються. До речі найприродніші анкори найчастіше мають вигляд просто URL і думаю google це теж розуміє.
Вплив посилань на ваш сайт не можна переоцінити, тому що по суті кожне посилання це рекомендація вашого сайту іншим сайтом і чим авторитетніший ресурс, який на вас посилається, тим більше буде вплив цього посилання, тим впливовішим в очах Google буде ваш контент.
На цьому поки мій мінікурс Google Search Console добіг кінця, всім бажаю всім розвивати ваші сайти якісно і нехай Google любить вас і ваші сайти. Якщо такий формат вам зайшов залиште подяку в коментарі, щоб я знав, що буде корисно писати і далі про просування сайтів, так як це по суті сайт це інструмент з яким потрібно вміти працювати!
Перелік тем міні Курсу
- Як працює Google Search Console і Google Analytics у чому їхня відмінність?
- Інтерфейс програми. Як переглядати дані по веб-сайту та як їх використовувати, працювати з фільтрацією даних та експортом?
- Як оновлювати, розширювати контент і запускати його швидко на повторну перевірку? Як вибирати нові ключові слова для сайту?
- Як працювати з посиланнями на Google Search Console?